مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-30سياسي

گیلان 8 مصلی نیمه کاره دارد/ مردم از حضور در نماز جمعه نترسند


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه در مجموع 35 پایگاه نماز جمعه در گیلان داریم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان گیلان هشت مصلی نیمه کاره دارد.

- ایسنا/گیلان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه در مجموع 35 پایگاه نماز جمعه در گیلان داریم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان گیلان هشت مصلی نیمه کاره دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، یکی از مهمترین رسالت های ائمه جمعه را توصیه نمازگزاران به تقوا دانست و اظهار کرد: براساس آیات و روایات تقوا مفهوم وسیعی دارد و شامل تقوای روحی، فکری، قلبی، اعضا و جوارح، علمی، سیاسی و اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه ابزارهای جدید ذائقه مردم به ویژه جوانان را تغییر داده است، تصریح کرد: ائمه جمعه باید با توجه به نیازهای روز جامعه مسائل را تذکر دهند و مردم را نسبت به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی آگاه کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، تقوای سیاسی را یکی از لازمه های حکومت اسلامی دانست و افزود: اگر مردم نسبت به موضوعات سیاسی جامعه آگاهی نداشته باشند، نمی توانند تصمیم گیری درست کنند و جامعه گرفتار حکومت های طاغوتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان 8 مصلی نیمه کاره دارد/ مردم از حضور در نماز جمعه نترسند

گیلان 8 مصلی نیمه کاره دارد/ مردم از حضور در نماز جمعه نترسند